Navan Adventure Centre
Feabhsaigh do sheirbhís do chustaiméirí
Na hEalaíona, Siamsaíocht agus Caitheamh Aimsire

Faigh amach conas a d’aistrigh páirc eachtraíochta ilghníomhaíochta allamuigh ó thaifid thraidisiúnta peann agus páipéir go foirm dhigiteach shaindeartha chun a bpróiseas clárúcháin cuairteoirí a chuíchóiriú agus chun an tseirbhís a chuireann siad ar fáil dá gcustaiméirí a fheabhsú.

Maidir leis an gCuideachta

Cuireann Ionad Eachtraíochta na hUaimhe, atá lonnaithe i nGleann na Bóinne, Co. na Mí, raon gníomhaíochtaí lasmuigh ar fáil atá dírithe ar leanaí agus daoine fásta a choinneáil gníomhach agus rannpháirteach. Bíonn siad ina n-óstach ar thurais scoile, imeachtaí corparáideacha, agus cruinnithe sóisialta cosúil le cóisirí lá breithe, mar aon le himeachtaí bliantúla ar nós na gComórtas Trastíre Náisiúnta. Áirítear ar a n-áis áiseanna laistigh cosúil le seomraí taisceadáin, cithfholcadáin, agus siopa caife.

Navan Adventure Centre
https://www.growdigital.gov.ie/wp-content/uploads/2024/04/Navan-Adventure-Centre-2-500x338.jpg

An Dúshlán

Ba é príomhaidhm a dtionscadal digiteach a bpróiseas clárúcháin cuairteoirí a shruthlíniú agus éifeachtúlachtaí a mhéadú ag seiceáil isteach. Bhí dúshlán suntasach roimh an gcuideachta mar gheall ar an modh traidisiúnta peann agus páipéir a d’úsáid siad chun sonraí cuairteoirí a logáil isteach san ionad.

Le comhaireamh suntasach bliantúil cuairteoirí, ba chúis le carnadh doiciméad mar gheall ar an riachtanas na taifid pháipéir seo a stóráil. Ní hamháin gur ghlac an próiseas seo alán spás ach chuir sé moill freisin ar a gcuairteoirí le linn dóibh seiceáil isteach toisc go raibh orthu na taifid seo a phróiseáil, a sheiceáil agus a chomhdú de láimh. Agus na neamhéifeachtúlachtaí sin á n-aithint, bhí suim ag an gcuideachta iniúchadh a dhéanamh ar chórais dhigiteach a chur i bhfeidhm le cur in ionad an mhodh atá bunaithe ar pháipéar chun sonraí cuairteoirí a logáil.

https://www.growdigital.gov.ie/wp-content/uploads/2024/04/Navan-Adventure-Centre-3-500x693.jpg

Cad a rinne siad?

Chomhoibrigh Ionad Eachtraíochta na hUaimhe le meantóir digiteach chun réitigh éagsúla dá bpróisis seiceála a fhiosrú. Tar éis dóibh an iliomad uirlisí digiteacha a bhreithniú, shocraigh siad ar fhoirm dhigiteach shaindeartha a dhéanfadh an próiseas a shimpliú dá gcustaiméirí agus don fhoireann a dhéanann seiceáil isteach.

Bhí an fhoirm dhigiteach shaincheaptha a d’fhorbair siad so-úsáidte dá bhfoireann agus do chuairteoirí araon, rud a cheadaigh bailiú agus stóráil sonraí tapa agus cruinn.

Conas a chabhraigh sé?

Chuir an tionscadal seo béim ar an bpoitéinseal a bhaineann le réitigh dhigiteacha shimplí chun a ngnó a fheabhsú agus tá a bpróiseas clárúcháin cuairteoirí simplithe, rud a chuir le heispéireas a gcustaiméirí. Chuir úsáid an chórais dhigitigh dlús suntasach lena bpróiseas seiceála isteach, rud a chuir ar a gcumas a gcuid oibríochtaí a chuíchóiriú.

D’éirigh leis an gclaochlú digiteach seo deireadh a chur leis an ngá atá le taifid pháipéir, mar aon leis na costais stórála agus chomhdaithe a bhaineann leo, cuireann an laghdú ar úsáid páipéir lena spriocanna inbhuanaitheachta, ag laghdú lorg carbóin lárionad eachtraíochta na hUaimhe go feiceálach.

Conclúid agus dearcadh don todhchaí

“Le cur i gcrích an tionscadail chuidigh sé le réimsí eile a aithint laistigh dár n-oibríochtaí inar féidir réitigh dhigiteacha a chur i bhfeidhm. Táimid anois ag fiosrú tuilleadh tionscadal digiteach a chabhróidh le ham a shábháil agus le bainistiú agus oibriú ár ngnó a shimpliú chomh maith le feabhas a chur ar an tseirbhís a chuirimid ar fáil do chustaiméirí.”

https://www.growdigital.gov.ie/wp-content/uploads/2024/04/Navan-Adventure-Centre-4-500x305.jpg

Cás-staidéir ghaolmhara

Seirbhísí
Feabhsaigh do sheirbhís do chustaiméirí
an Mhí

Everard Fire

Féach mar a thug Everard Fire Ltd córas...
Léigh cás-staidéar
Féach ar gach cás-staidéir