Everard Fire

Feabhsaigh do sheirbhís do chustaiméirí
Seirbhísí

Féach mar a thug Everard Fire Ltd córas digiteach nua isteach chun éifeachtacht, cruinneas agus luas a fheabhsú, rud a chuir seirbhís níos fearr ar fáil dá mbonn cliant.

Maidir leis an gCuideachta

Bhunaigh Martin Everard Everard Fire Ltd in 2010 i nDurlas Éile, Co Thiobraid Árann. Soláthraíonn siad seirbhísí agus soláthairtí iomlána cosanta dóiteáin lena n-áirítear feisteáin tí le haghaidh úsáid tí ar fud Phoblacht na hÉireann le bonn cliant ó asraonta miondíola, staideanna agus clubanna CLG, scoileanna, stáblaí eachaí, agus monarchana.

Léigh tuilleadh faoi Everard Fire (opens in a new tab)

An Dúshlán

Ba í an phríomhcheist a bhí roimh Everard Fire ná a bpróiseas sonraiscthe páipéar-bhunaithe. Roimhe seo, dhíolfadh ionadaithe díolacháin táirgí, scríobhfadh siad sonrasc de láimh, agus chuirfeadh siad cóipeanna ar fáil don chustaiméir agus don oifig le haghaidh leabharchoimeád. Cé go raibh sé simplí, bhí an modh seo am-íditheach, bhí dóchúlacht mhéadaithe ann go ndéanfaí earráid dhaonna, agus bhí moill suntasach idir scríobh sonrasc agus é a fháil chuig an oifig, rud a d’fhéadfadh moill a chur ar leabharchoimeád agus ar thuairisciú airgeadais.

Agus na ceisteanna seo á n-aithint, bhí suim ag an gcuideachta i réitigh dhigiteacha a fhiosrú, agus é mar phríomhsprioc acu córas sonraiscthe dhigitigh mhóibíleach a thabhairt isteach a d’fhéadfadh teacht in ionad an phróisis láimhe a bhí ann cheana féin. Bhí sé mar aidhm ag an réiteach digiteach seo an próiseas sonraiscthe a shruthlíniú, earráidí a laghdú, agus feabhas a chur ar éifeachtúlacht iomlán inár n-oibríochtaí agus ina sheirbhís do chustaiméirí.

Cad a rinne siad?

Agus aghaidh á tabhairt acu ar shaincheist na sonraisc láimhe, rinne siad iniúchadh ar réitigh dhigiteacha éagsúla. Critéar tábhachtach ab ea an sreabhadh oibre a bhí acu faoi láthair a choinneáil agus an próiseas á digitiú. Rinne siad meastóireacht ar roinnt córais, agus ar deireadh chuir siad as an áireamh iad siúd nach raibh ag teacht go maith lena riachtanais sreabhadh oibre.

Le treoir ó mheantóir digiteach, chinn siad ar chóras digiteach saincheaptha a chruthú a bheadh ​​ag teacht leis an bpróiseas a bhí acu cheana féin. Leis an gcóras nua seo is féidir ordú digiteach a ghlacadh, lena n-áirítear táirgí nó seirbhísí a chur leis mar aon lena gcuid praghsanna. Déantar na ríomhanna praghsála go léir a uathoibriú anois, rud a laghdaíonn an seans go ndéanfar earráid dhaonna. Is féidir le custaiméirí síniú go digiteach, ag soláthar cruthúnas láithreach ar sheachadadh agus ar chríochnú na seirbhíse agus gintear sonraisc go huathoibríoch agus seoltar go leictreonach chuig an oifig iad le haghaidh leabharchoimeád, rud a chuireann dlús leis an bpróiseas iomlán. Stóráiltear cóip de gach idirbheart go huathoibríoch freisin, rud a shimplíonn próisis coimeád taifead agus cuntasaíochta.

Conas a chabhraigh sé?

Trí na próisis seo a dhigitiú, ní hamháin gur choinnigh Everard Fire an sreabhadh oibre a bhí acu cheana féin ach chuir sé go mór leis freisin. Chuir an córas nua éifeachtúlacht, cruinneas agus luas ar fáil, rud a d’fhág feabhas ar shástacht na gcustaiméirí, agus oibríochtaí inmheánacha sruthlínithe.

Laghdaíodh an t-am chun sonrasc a scríobh 60% agus tá an t-am chun sonraisc a chur ar ais chuig an oifig athraithe ó laethanta go soicind. Laghdaigh na córais dhigiteacha an chumarsáid idir an lucht riaracháin agus na hionadaithe díolacháin freisin toisc go bhfuil gá le níos lú soiléirithe nuair a chuirtear sonraí isteach go digiteach. Bónas is ea lorg comhshaoil ​​laghdaithe, rud a léiríonn tiomantas na cuideachta a lorg carbóin a laghdú trí phróisis dhigiteacha a chur in ionad córais páipéarbhunaithe.

Conclúid agus dearcadh don todhchaí

“Bhí feidhmiú rathúil an chéad tionscadal digiteach seo thar a bheith tábhachtach do Everard Fire. Leagann sé sampla amach do thionscnaimh dhigiteacha amach anseo agus léirigh sé na buntáistí inláimhsithe a bhaineann le glacadh le réitigh dhigiteacha i bpróiseas gnó traidisiúnta.

Is céim mhór chun tosaigh é an t-aistriú ó mhodhanna páipéarbhunaithe go modhanna digiteacha inár n-éifeachtúlacht oibríochtúil agus cuidíonn sé linn seirbhís níos fearr a sholáthar dár mbonn cliant. In 2024, tá sé beartaithe againn an córas digiteach nua a nascadh le pacáiste cuntas néal-bhunaithe a éascóidh ríomhanna uathoibríoch CBL agus sreafaí oibre cuntasaíochta feabhsaithe.”

Cás-staidéir ghaolmhara

Seirbhísí
Tógáil
Bí níos éifeachtaí
Tiobraid Árann

Eco Green Resources

Féach ar an slí a chuir soláthróir réigiúnach...
Léigh cás-staidéar
Innealtóireacht
Seirbhísí
Bí níos éifeachtaí
Tiobraid Árann

Barry Plant and Civil Engineering

Seo mar ar laghdaigh cuideachta innealtóireachta teaghlaigh atá...
Léigh cás-staidéar
Féach ar gach cás-staidéir