Nutty Delights

Bí níos iomaíche
Miondíol agus Mórdhíol

Faigh amach conas a thug gnóthas teaghlaigh córas bainistíochta fardail oiriúnaithe isteach atá uathúil dá riachtanais oibríochtúla a chuir feabhas ar thaithí an chustaiméara agus a mhéadaigh díolacháin ar líne 20%.

Maidir leis an gCuideachta

Is é Nutty Delights an chéad mhiondíoltóir agus an t-aon mhiondíoltóir in Éirinn a dhéanann speisialtóireacht i gcnónna gourmet, torthaí triomaithe agus táirgí cnónna. Mar ghnó teaghlaigh, tá a rian déanta acu ar an margadh trí tháirgí d’ardchaighdeáin inbhuanaithe a thairiscint trína siopaí brící agus moirtéal i Stuara Shráid Sheoirse agus Ionad Jervis agus a n-ardán ar líne.

Léigh tuilleadh faoi Nutty Delights (opens in a new tab)

An Dúshlán

Ba é an príomhdhúshlán a bhí le sárú ag Nutty Delights ná easpa tuisceana fíor-ama ar a bhfardal ar fud a gcuid bothanna trádstórais agus miondíola. Chuir an próiseas láimhe bac ar a n-éifeachtúlacht i mbainistíocht fardail, comhlíonadh ordaithe, agus a n-eispéireas foriomlán custaiméara.

Chun aghaidh a thabhairt air seo, thug siad faoi thionscadal digiteach a raibh sé mar aidhm aige díolacháin ar líne na cuideachta a mhéadú, a mbainistíocht fardail agus a n-eispéireas custaiméara a fheabhsú, agus ag an am céanna dearadh agus feidhmiúlacht a n-ardán ríomhthráchtála a fheabhsú.

Cad a rinne siad?

Le cabhair ó chomhairleoir digiteach, d’fhorbair siad córas cuimsitheach bainistíochta fardail digiteach le haghaidh luachana cliant agus bainistíocht fardail a chuir ar a gcumas tuiscint níos fearr a bheith acu ar a leibhéil stoic ar fud siopaí agus ardáin ar líne na cuideachta.

Dearadh agus seoladh an córas seo i ndlúthchomhar lena bhfoireann, ag cinntiú go raibh sé in oiriúint dá riachtanais oibríochtúla uathúla.

Conas a chabhraigh sé?

Mar thoradh ar chur i bhfeidhm an chórais bhainistíochta fardail dhigitigh tháinig laghdú suntasach ar earráidí rianaithe fardail láimhe. D’fheabhsaigh sé a n-éifeachtúlacht maidir le comhlíonadh ordaithe, agus ag an am céanna feabhsaíodh sásamh na gcustaiméirí mar gheall ar bhainistiú stoic níos fearr agus amanna freagartha níos tapúla.

Tá méadú 20% ar dhíolacháin ar líne inchurtha i leith feidhmiúlacht fheabhsaithe ríomhthráchtála na cuideachta agus coigilteas costais trí bhainistíocht fardail níos éifeachtaí. Trí mhonatóireacht a dhéanamh ar a n-ioncam agus a gcaiteachas tá an cumas acu anois cinntí a dhéanamh bunaithe ar shonraí a thacaíonn lena bhfás agus lena n-inbhuanaitheacht fadtéarmach.

Conclusions and future outlook

“Tá an digitiú tar éis athrú a dhéanamh ar an mbealach a oibrímid ag Nutty Delights. Rinne sé ár bpróisis a chuíchóiriú, rinne sé ár n-oibríochtaí níos éifeachtaí, agus chuir sé go mór lenár n-eispéireas custaiméara. Ní hamháin gur thacaigh an turas seo lenár bhfás ach threisigh sé freisin ár dtiomantas don nuálaíocht agus don inbhuanaitheacht san earnáil mhiondíola.”

Cás-staidéir ghaolmhara

Miondíol agus Mórdhíol
Bí níos iomaíche
Baile Átha Cliath

Bodibro

Réitigh chúl-oifige sruthlínithe do cheann de na soláthróirí...
Léigh cás-staidéar
Déantúsaíocht
Miondíol agus Mórdhíol
Bí níos éifeachtaí
Baile Átha Cliath

Shade Tech

Faigh amach conas a d’úsáid monaróir agus soláthraí...
Léigh cás-staidéar
Féach ar gach cás-staidéir