Grain and Groove

Bí níos éifeachtaí
Déantúsaíocht
Miondíol agus Mórdhíol

Ó ilroinnte go sruthlínithe: féach mar a d’úsáid ceann de phríomhainmneacha na hÉireann i réitigh tíleanna, adhmaid agus péinte uirlisí digiteacha chun a mbonneagar teicneolaíochta a bharrfheabhsú.

Maidir leis an gcuideachta

Is gnó seanbhunaithe iad Grain and Groove atá lonnaithe san Uaimh sa tionscal tíleanna, adhmaid agus péinte. Ritheann siad dhá shiopa – ceann acu ag speisialú i dtáirgí tíleanna agus adhmaid agus an ceann eile, an Paint Mill, ag díriú ar dhíolacháin airgid thirim. Cuireann siad seirbhís iomlán ar fáil ó thús go deireadh lena gcuid táirgí go léir díreach síos go dtí feistiú seomra gan stró.

Léigh tuilleadh faoi Grain and Groove (opens in a new tab)

An Dúshlán

Bhain dúshláin Grain and Groove le nádúr scoite a gcuid córais reatha. Bhí cláir éagsúla chuntasaíochta, sceidealaithe féilire agus córas Bainistíochta Caidrimh le Custaiméirí (CRM) acu.

Bhí neamhéifeachtúlachtaí ann toisc as an easpa comhtháthaithe idir na córais seo, go háirithe le saincheisteanna iontrála sonraí dúblacha. Chuimsigh a dtionscadal digiteach aghaidh a thabhairt ar na dúshláin seo chun sreabhadh oibre níos éifeachtaí agus níos comhtháite a bhunú.

Cad a rinne siad?

Chun dul i ngleic leis na dúshláin seo, chuir Grain and Groove roinnt réitigh straitéiseacha i bhfeidhm, thosaigh siad trí choinní agus tascanna a aontú ag baint úsáide as Microsoft Outlook, agus thug siad isteach ardán néal-bhunaithe a cheadaigh dóibh a gcuid feidhmchláir agus bogearraí bainistíochta tionscadail féin a chruthú chun éifeachtacht sreabhadh oibre a fheabhsú.

Conas a chabhraigh sé?

Chuidigh na hathruithe seo le dul i ngleic le deacrachtaí ar leith don chuideachta ar nós neamhréireachtaí bainistíochta stoic, bearnaí sa chóras Bainistíochta Caidrimh le Custaiméirí (CRM), agus neamhéifeachtúlachtaí foriomlána sreabhadh oibre.

Cé go bhfuil dul chun cinn leanúnach á dhéanamh, tá sé mar aidhm leis na réitigh atá curtha i bhfeidhm bonneagar teicneolaíochta an ghnó a bharrfheabhsú. Trí aghaidh a thabhairt ar shaincheisteanna maidir le bainistíocht stoic, córas CRM, agus sreabhadh oibre, tá sé mar aidhm ag an gcuideachta próiseas oibríochta níos rianúla a bhaint amach agus bainistíocht sonraí custaiméara a ardú.

Conclúidí agus Dearcadh don Todhchaí

“Tá Grain and Groove ag súil go mbeidh tionchar suntasach ag iarrachtaí digitithe ar a gcuid oibríochtaí. Tá na hathruithe a rinneadh ar aon dul lena sprioc uileghabhálach maidir le hoibríocht chuíchóirithe agus cost-éifeachtach. Léiríonn na himscrúduithe leanúnacha agus na gníomhartha molta an tiomantas chun tairbhí an digitiú a fhíorú go hiomlán chun a bpróisis ghnó agus a bhfeidhmíocht iomlán a fheabhsú. De réir mar a théann siad ar aghaidh, tá an chuideachta ag tnúth le todhchaí níos éifeachtaí agus níos optamaithe ag an teicneolaíocht.”

Cás-staidéir ghaolmhara

Miondíol agus Mórdhíol
Bí níos iomaíche
an Mhí

Nutty Delights

Faigh amach conas a thug gnóthas teaghlaigh córas...
Léigh cás-staidéar
Miondíol agus Mórdhíol
Bí níos iomaíche
an Mhí

Jako

Féach ar an gcaoi ar chinntigh an chuideachta...
Léigh cás-staidéar
Féach ar gach cás-staidéir